KULIT CERAH ,GEBU TANPA MASALAH KULIT

 BERATUS penguna sudah BERJAYA dengan Ibu Putih Strawberry.... apa tunggu lagi?? xnak ke KULIT CERAH ,GEBU TANPA MASALAH KULIT !. harga murah,berkualiti, selamat.....kulit cantik milik anda hnya pada harga RM37 sahaja untuk pek percubaan (1 BULAN) :) ....mahal ke????? xmahal klo utk cantik yunkkk...

Kini anda juga boleh BEBAS dari masalah:

✎ jerawat
✎ jeragat
✎ gelap/kusam
✎ liang pori terbuka
✎ tona tak sekata
✎ parut/flek hitam
✎ kulit berminyak/kering

Dengan Teknologi TERBARU, ianya mampu merawat semua JENIS MASALAH KULIT WAJAH IANYA juga dikenali DENGAN RAMUAN KHAS BAGI MELAMBATKAN proses PENUAAN..!!

Tidak Perlu Berbelanja Ribuan RINGGIT Kerana Kami Ada Cara Lebih Murah, Berbaloi, Khidmat Nasihat serta step2 dan waktu pengambilan yg BETUL..



KESAN PEMUTIHAN KETARA WALAU HANYA SEKALI PEMAKAIAN. KESAN YANG SEGERA DAN KEKAL SERTA SELAMAT TANPA KESAN SAMPINGAN DAN BOLEH DIBAWA SOLAT.

Putih Strawberry terhasil daripada gabungan pati dari segala ibu putih pati-pati putih atau ibu inti pati, apa yang diperlukan oleh kulit malahan memberi segala vitamin pada pada kulit, kulit juga memerlukan makanan yang berkhasiat dan biarkan pati mewah membelai kulit wajah dan badan agar PUTIH GEBU bercahaya, sekata sihat halus berseri pada wajah dan seluruh pelosok inci badan.

Kesan ketara yang segera dan kekal memutih gebukan kulit 'pinkish white' pemutihan yang tanpa kesan sampingan, semulajadi malahan bekerja

-MELINDUNGI
-MELICINKAN
-MERAWAT
-MEMBAIKPULIH
-MELEGAKAN
-MEMGIMBANGI P.H KULIT
-MELEMBUTKAN
-ANTI-OKSIDAN, lantas mencetuskan kulit JELITA



KESAN YANG AWESOME!!!
√Homemade 100%
√Bebas dari bahan kimia
√Tanpa pengelupasan
√Tidak memedihkan kulit
√Sesuai untuk semua jenis kulit
√Boleh digunakan oleh wanita dan lelaki


Berminat whatsapp 013 8528529

Comments

Popular posts from this blog

PEMBEKAL HONEY BEE VENOM

BIRD NEST @ SARANG BURUNG

Pembekal Sabun